APRIL | TBR | BOOK HAUL

Dla mnie to nie zima sprzyja czytaniu. Kwiecień i maj to moje ulubione miesiące w całym roku. Jest w nich mnóstwo magii - przyroda budzi się do życia, na ulicach widzimy mnóstwo spacerującym ludzi, którzy cieszą się piękną pogodą. A na mojej twarzy (nawet po beznadziejnym dniu) pojawia się uśmiech, kiedy spaceruję z włączonym audiobookiem, siedzę na tarasie z książką czy jeżdżę na rowerze podziwiając zachodzące słońce.


"Wiosna nie zna różnic wieku - każdy wydaje się młody i radosny. Troski idą na chwilę w zapomnienie, a serca pulsują przeczuciem nieśmiertelności." - Lucy Maud Montgomery

Obecnie męczę się z najnowszym "dziełem" Roth - "Naznaczeni śmiercią". O ile okładka oraz pomysł zachęcają, tak cała reszta... Ale zobaczymy, nie spisuję jej jeszcze na straty. Zaczęłam również "Królową Cieni", która od samego początku mi się podoba. Kiedy ją skończę, pojawi się recenzja zbiorcza 3 i 4 tomu.


Udało mi się kupić całą trylogię Klątwy w bardzo okazyjnej cenie. Od dłuższego czasu chciałam zapoznać się z piórem D.L. Jensen, także są to kolejne pozycje, jakie planuję przeczytać.
Mam nadzieję, że wiosna będzie również sprzyjać pisaniu recenzji! D

Komentarze

  1. Maj to mój ulubiony miesiąc <3 Nie czytałam żadnej z tych książek i na razie do żadnej mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Tym bardziej kiedy są matury i majówka jest jeszcze dłuższa :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty